30 december 2010

Challenge 24

Welkom bij de nieuwe challenge. Voor we verder gaan willen wij iedereen bedanken die het afgelopen jaar zo enthousiast heeft meegedaan. En allemaal een heel fijne jaarwisseling toegewenst en vooral een gezond en gelukkig 2011. Deze keer is het de beurt aan Jeanet om een challenge te kiezen en zij koos voor een thema namelijk een nieuwjaarskaart. Erg toepasselijk natuurlijk. Je kunt meedoen tot 13 januari door de link naar je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Denk er wel even aan dat je produkten van Marianne Design moet gebruiken anders wordt je creatie verwijderd.
Anita Hanny
Jen
Jolanda
Marjan
Nadia
Renate
Sigrid
Wybrich


5 opmerkingen:

  1. Oh, wat ontzettend jammer, ik heb hier mijn ronde kaart klaar liggen en wilde mee doen met de challenge, die zoals in jullie berichtje stond tot en met 30 december loopt. Dus dacht ik dat ik het vandaag nog er op kon zetten. Helaas hebben jullie de challenge dus een dag eerder gestopt. Volgende keer beter.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gossie Corinde wat erg. Ik heb het nagekeken want er had moeten staan tot 30 december maar je hebt gelijk. Mijn excuses hoor. Doe je je best en kan je niet meer meedoen. Dat is niet leuk en eigenlijk dus mijn schuld. Sorry sorry sorry.

    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi,
    Ik heb hetzelfde probleem...ik dacht dat ik mijn kaart er vandaag ook nog op kon zetten. Mooie foto gemaakt vanmiddag... Kom ik op mijn blog zie ik dat er al een winnaar kened is:-(
    Ben meteen maar begonnen met de nieuwe challange, zodat ik zeker weet dat ik die er wel op tijd op heb staan!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede avond!
    Ik stak mijn kaart http://freetany.blogspot.com/2010/12/blog-post_2504.html, maar nu is het niet. Misschien is het niet voldoet aan de voorwaarden?
    Ik gebruikte de matrijzen Marianne Design (http://www.craftathome.co.uk/creatables-frame-swirls-p-11266.html?cPath=270_743)
    Is dit genoeg? Please Please antwoord, want ik heb nog een paar kerstkaarten van sterft Marianne Design.
    Dank je.
    En een Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for your comment on my Blog, but I think the piglets from Eline Pellinkhof are from Marianne Design
    Hugs Doris

    BeantwoordenVerwijderen