14 augustus 2015

Zomercandy!!!!!


En?.......Zijn jullie allemaal al met vakantie?
Wij zijn al geweest dus om ons niet te vergeten hebben we nog een leuke candy voor jullie.
Een echte vakantiecandy dus zoals je kunt zien.
Wie wil die nu niet winnen?
Wat moet je er voor doen?

- Volger worden of zijn van ons blog.
- In ieder geval een leuke reactie neerzetten.
- doe gezellig mee met onderstaande challenge (niet verplicht)

Dat is dus allemaal niet zo moeilijk.
Je hebt tot en met vrijdag 14 augustus a.s. 14.00 uur tijd om mee te doen en je naam in te vullen bij de inlinksz.
Maandag 18 augustus zullen we kijken wie deze leuke set krijgt toegestuurd, dus zorg dat je in ieder geval aan de eerste 2 eisen voldoet.
Candy beschikbaar gesteld door Marianne Design.

FIJNE VAKANTIE

Groetjes
Wybrich en Anita
en het designteam.

Denk ook nog om de challenge !!!!!
Ook daar kun je 2 prachtige prijzen winnen.




114 opmerkingen:

  1. Tegen de tijd dat de winnaar wordt gekozen ben ik ook weer terug van vakantie en dat is dan meteen een goede reden om deze leuke candy ook bij de vakantiefoto's te gaan gebruiken. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk Vakantie-Candy!! Zou ik goed in mijn vakantie kunnen gebruiken, als thuisblijver....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat een leuke vakantie candy. Tegen dan ben ik terug uit vakantie en kan ik deze leuke malletjes zeker gebruiken.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben net terug van vakantie en hebben lekker Vive la Vie gevierd in Zwitserland en hebben liters wijn gedronken. Nu heb ik dus alle tijd om te dagdromen over wat ik zou willen gaan maken als ik deze gave candy zou winnen.
    Dank je wel voor deze kans!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie aan ons denken, wij zijn thuisblijvers en gaan zo nu en dan een dagje weg, genoeg te doen in ons kikkerlandje. Maar deze mooie mallen zou ik wel graag willen winnen, ik doe een poging, en tevens wens ik jullie ook een fijne vakantie toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke mallen zijn dit , deze heb ik nog niet in mijn collectie , daarom zou ik ook graag wel eens poging willen doen :)
    verder wens ik iedereen die nog op vakantie gaat hele fijne dagen toe
    hier blijft het bij daguitstappen voor het moment met binnen 8 dagen zeeland en week erop Amsterdam

    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke candy! Super mooie mallen,die zou ik
    wel willen winnen! Jullie ook een fijne vakantie!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe graag mee met deze candy! Tegen de tijd dat de winnaar bekend wordt gemaakt ben ik bijna uitgerekend.. Maar als ik de candy zou winnen is dat is een goeie motivatie om na de bevalling weer snel aan de slag te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk een zomer candy. Als de winnaar bekend word gemaakt ben ik nog aan het genieten van mijn vakantie. Hou het wel in de gaten hoor. 😁 wil natuurlijk die leuke mallen winnen. 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn vakantie zit er al op, maar als je deze Candy ziet, dan blijf je toch wel het zomerse gevoel houden!!! Ook erg leuk voor mannenkaarten, die heb ik soms wel eens te weinig. Ik wil natuurlijk graag meedoen aan deze candy. Ik ga hem op mijn blog plaatsen. Voor diegene die nog op vakantie gaan, wens ik jullie een fijne vakantie toe.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, deze candy zorgt ervoor dat je je vakantiegevoel wel vasthoudt! Wij zijn al terug van vakantie, maar zodra er een fles wijn open gaat heb ik weer een beetje vakantie... leuk om met zo'n leuk flessenlabel iemand kado te doen!
    Groetjes! Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi, O wat een gezellig setje. Ik ga eens een keertje mee doen :) leuk.
    Voor mij helaas geen vakantie, maar druk op zoeken naar een baan. Voor jullie allemaal een super fijne vakantie gewenst ;) en mooi weer natuurlijk. Lekker genieten!

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij Marleen zag ik laatst zo'n super leuk bierflesje dat haar man verplicht moest leegdrinken omdat ze aan de slag wilde met deze gave spulletjes...nou dat wil ik ook wel, enig voor de wijndrinkende mannen in de vriendenkring! Dank voor de kans, ik ga het op mijn blog zetten~!~!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, Wat een geweldige prijs om te winnen. Het is een hele mooie set!!. Zit nu al te bedenken wat er allemaal mee gemaakt kan worden.

    Groetjes
    Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely candy, thanks for the chance to win : )
    I have linked a pic in my blog sidebar : )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met deze Candy blijf je nog even heerlijk in je vakantie stemming hangen, wie wilt dat niet.
    We duimen en duimen en wie weet......
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat we een kans krijgen om deze mooie set te winnen. Lijkt me vooral leuk om er kadootjes mee te maken voor als je eens uitgenodigd wordt of voor bij een ziekenbezoekje! Brengt iedereen dan een beetje vakantiegevoel!
    lieve groetjes en dankjewel dat jullie deze set verloten!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke candy geven jullie weg.
    Ik krijg er al helemaal een vakantiegevoel van.
    Ik doe dus graag mee.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke Candy !!
    Daar wil ik graag aan mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dies ist wieder ein ganz tolles Candy, das macht Freude, mitzumachen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke vakantie candy!!! Daar doe ik graag aan mee zijn hele leuke mallen daar kan je wel iets moois van maken.
    Wens jullie een hele fijne vakantie.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat 'n leuke candy, ik wil graag een kansje wagen, ik krijg gelijk zin in 'n terrasje en een glaasje Prosecco. Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oh wat een prachtige juweeltjes van stanzen/mallen fijn om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad maar dat zit er voor mij niet in:-(( dus is het thuis blijven en maar wat freubelen dus daarom wil ik heel graag meedoen met de candy en voor wie nog op vakantie gaat heel veel zon en plezier toegewenst
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wouw wat een super prijs
    ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk dat jullie een candy organiseren in de zomer ....
    En dan nog wel met die zomerse mallen, echt een leuke verrassing. Daar doe ik graag aan mee.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you - amazing candy !!! I put it on my sidebar. Happy Holidays too :) xx Aluna

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a great summer-candy. thank you for the chance.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tolles Sommercandy, diese Stanzen gehn mir eh noch ab. Bin heute ganz traurig, am Nachmittag ist meine Mutter verstorben
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat jullie in de vakantie deze superleuke candy gaan verloten!! Daar doe ik als niet-op-vakantieganger graag aan mee!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuke candy! Doet me denken aan de keren dat we naar Franrijk gingen op vakantie deze leuke candy. Dit jaar zouden we eigenlijk naar Duitsland gaan, maar helaas geannuleerd door mijn operatie wat niet langer uitgesteld kon worden, ik verging van de pijn. Maar dat is nu voorbij, op naar herstel en als je dan zoiets moois mag winnen....kan ik lekker aan de freubel! Zou me eeg goed doen! Doe graag mee met de verloting! Iedereen succes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vive la vie, oui,oui,
    avec un verre de vin, comme le creatable ici
    Vive la vie,oui,oui
    het franse woord voor druiven dat weet ik nie....
    mais le creatable est bon aussi
    Vive la vie, oui, oui...
    Zeker als ik deze leukerds op mijn deurmat zie..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Recept voor een mooie kaart:

    Du vin, des raisins, en een snufje creatable van Marianne Design,
    met deze 'franse mallen' op een kaart kom ik graag online...:-)

    Vive la candy!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een ontzettend gave zomercandy. Zo kom je vanzelf in de stemming! Super leuke spulletjes!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke candy. Ik was ze al van plan om te kopen. Maar als ik deze win. Is natuurlijk nog leuker.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke vakantiecandy, zou wel een heel mooie afsluiter van de vakantie zijn. Er zijn al hele mooie voorbeelden voorbij gekomen met deze mallen. Ik zou hier ook heel graag mee aan de slag gaan.
    Iedereen een prettige vakantie toegewenst.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke start van de zomer! Prachtige candy, waar je niet alleen in de zomer, maar het hele jaar heel veel plezier van kunt hebben.
    Ik doe dan ook graag mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldig deze candy, ik hou wel van een wijntje op zijn tijd en mijn vriendinnen ook,Elke laatste zondag van de maand hebben wij in hotel de Wijnberg in Bolsward een borreluurtje, reuze gezellig. Met deze mallen kan ik ze dan eens een extra uitnodiging sturen,zodat ze het niet vergeten..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk leuk leuk!!!! Een zomercandy, wat een goed idee!
    Aangezien wij niet echt op vakantie gaan, hoop ik lekker wat tijd te vinden om wat te knutselen. Deze prachtige mallen zouden hierbij natuurlijk heel goed van pas komen!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Great candy. My summer vacation is still far away in August, so I have a little more time for crafting til then ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Vive la France, dat gevoel krijg je gelijk bij deze serie. Onze vakantie begint ook binnenkort en ook dan gaan er wat knutselspullen mee. Het gaat me net te ver om de bigshot mee te nemen, maar er gaan wel een aantal vol gestempelde vellen aquarelpapier en twinklin h20 en distress markers mee. Ik ga vast een begin maken aan de kerstkaarten, en dat in augustus....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ook ik wil graag deelnemen aan deze candy ook al zit onze vakantie naar Frankrijk er dit jaar al op (zie de foto reportage op mijn blog). Met deze spullen waan ik me even weer helemaal terug terwijl ze ook erg geschikt zijn om leuke verjaardagskaarten, uitnodigingen of bedankkaarten te maken. Ik zit er helemaal klaar voor.....laat het feest maar beginnen. Ik ben erbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke candy stellen jullie beschikbaar, geeft zo'n heerlijk vakantie gevoel, ik wil graag een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow! That is a great candy! Thank you for the opportunity to win!
    Hugs, Swissie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een geweldige prijs om te winnen. Het is een hele mooie set.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Thank you for your wonderful giveaway! I would be so happy and excited to win your prize! Wishing you and your team a great summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hope I am lucky enough to win this candy so that I can chance to participate in the challenge. Thank you for the chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super leuk! Ik doe graag mee! Heb eigenlijk nog weinig stansen die met de zomer/vakantie te maken hebben! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nice candy. My summer vacation is not't far away in July, I can't wait :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een ontzettende leuke candy en zo fijn dat jullie dit doen. Mijn link van mijn blog heb ik inmiddels toegevoegd alhoewel ik al een tijdje niet meer actief ben daar maar nog wel lekker druk "achter de schermen" Ik heb nog geen kaartje gemaakt maar dat komt misschien nog wel. Succes allemaal, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuke candy! Ik heb in de zomermaanden geen vakantie, ik ga gewoon lekker door. Fijne vakantie voor iedereen die dat wel heeft!!
    Groetjesss, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een ontzettend leuke candy, met deze nieuwe Marianne mallen! Echt in de vakantiesfeer. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een superleuke zomerse candy!
    Ik ben volger geworden van jullie blog en heb al hele leuke dingen voorbij zien komen. Ik ga ook meedoen met de challenge, want ik knutsel in de vakantie gewoon door. Heel leuk allemaal, dat wordt genieten.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  53. I have just found your blog and what lovely candy. I have many Marianne Design dies but not these.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het is hier nog steeds niet duidelijk of we wel op vakantie gaan, maar van ons heerlijke huis geniet ik ook, zeker als het heerlijk weer is en je zo in de tuin neerploft! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een fantastische Candy! Ik waag graag een gokje en ik wens iedereen een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Prachtig die Marianne Design mallen
    Ze gaan zeker in de smaak vallen.
    Wie deze wint....
    is zeker goed gezint.
    Ik wil zeker mijn kans wagen
    en wens iedereen fijne zomerdagen!!

    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gaaf - Gaaf - Gaaf zijn deze serie , waag dus graag een gokje ...
    Ben met de challenge bezig , effe kijken of ik het ga redden ... (ivm vakantie)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een schitterende Candy geven jullie weg!! Helaas gaan wij dit jaar niet op vakantie wegens familie- omstandigheden, dus deze Candy zou heel erg welkom zijn!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Een geweldige zomer candy!!! Doe ook graag mee en wens iedereen succes met deze kans! Fijne vakantie allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ja, daar doe ik aan, vive la vie. Momenteel zeker, want ik zit in Frankrijk, met een sapje (voor een wijntje is het momenteel te warm!!) en een zoutje te genieten van het leven!
    Jullie candy is super. Natuurlijk doe ik graag mee. En wie weet lukt het me m aan de challenge mee te doen als ik weer thuis ben.
    Lieve groet,
    GerJanne (de r viel weg bij het linken, zal de vakantie wel zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. nou ik doe graag mee met deze prachtige zomer candy
    dank je wel voor de kans.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een leuke vakantie candy. Voor mij duurt het nog eventjes voordat ik met vakantie ga, maar met deze candy kom je al aardig in de stemming. Hopelijke lukt het me nog voor die tijd om mee te doen met jullie challenge. Fijne vakantie.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wouw wat tof weer een candy ben al met vakantie geweest maar een candy vind ik het hele jaar leuk,
    ga ook de challenge nog maken hij ligt al klaar om te beginnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gave candy geven jullie weg.
    Ik ga duimen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke vakantie candy! Zo kun je een saai cadeautje als een fles wijn ineens heel erg leuk persoonlijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. what for a great summer candy
    thx for the chance
    hugz
    kali

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een super leuke CANDY.
    Helaas dit jaar geen vakantie voor mij, zit midden in het herstel van een ziekte, dus deze candy zou goed van pas komen om weer fijn te knutselen.

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  68. What a nice gesture for giving away such lovely goodies!!!
    I would really love to win some holiday fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauww wat een leuke candy. Ik stel mijn geluk nog eens op de proef en doe gezellig mee hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauww wat een leuke candy. Ik stel mijn geluk nog eens op de proef en doe gezellig mee hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een prachtige candy geven jullie weg. hele leuke mallen. ik doe graag een gokje wagen.
    een hele fijne vakantie toe gewenst en dat jullie na de vakantie weer lekker aan de slag kan gaan.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hi! I have not been on vacation, but I really want to go to the warm sea, soak in warm some water ) )
    Present posh ! I dream ...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. My first reaction seeing this set of dies was 'oh! I wish I could have all Marianne" dies, and I wish I could be the lucky one.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. What a lovely candy!
    Thanks for the chance to win.
    I have my fingers crossed.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Leuk zo'n zomercandy, meestal is het rustig in de zomer dus dit is een leuke afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hola chicas! Vanaf een heerlijk Spaans terras geniet ik van het Spaanse zonnetje en de tranquillidad oftewel de rust en het relaxte tempo van de Spanjaarden! Het zou natuurlijk gaaf zijn als ik bij thuiskomst nog wat langer kan genieten van dat vakantiegevoel met deze mooie Candy! Want wat is het weer een leuk setje. Ik snap dat we er met zijn allen weer voor in de rij staan, haha! Bueno, saludos a todos y hasta luego! Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Thank you for your wonderful giveaway! Rest had not yet happened, but not against ) )

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een leuke zomercandy. Helaas moet ik nog 9 weken wachten op mijn vakantie...
    Bedankt voor de kans op deze leuke candy.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wat een super leuke zomercandy
    graag wil ik meedoen
    zet het gelijk op mijn blog
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. That's an awesome collection of goodies you're giving away! I have my fingers crossed!
    Now I'm following your blog and I’ve added your candy in my sidebar. Thanks for the chance to win.
    Regina*

    BeantwoordenVerwijderen
  81. heel leuk deze zomercandy ik wil deze mooie mallen graag winnen dus waag ik een kansje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  82. What a great candy! I have addes it to my sidebar and now try my luck! Wish you all a lovely summer!!!!
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Lovely candy, thanks for the chance to win : )

    BeantwoordenVerwijderen
  84. mooie zomercandy, De stansen zien er erg leuk uit. Ik waag ook een kansje.
    Dank jullie wel hiervoor.
    Wij gaan niet op vakantie, boerderij.
    volgende week gaat de eerste oogst beginnen, de erwten. en we zijn druk bezig om een boerderij camping op te zetten. Dus tussendoor heerlijk genieten van het weer. we hebben genoeg natuur om ons heen om van de rust te genieten, net vakantie. al vinden mijn kinderen dat iets anders, hihi.
    dan is het s 'avonds toch ook hartstikke leuk om dan even iets voor jezelf te kunnen doen.
    Ik wens jullie ook een hele fijne vakantie toe. Veel succes.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Super leuke candy. Ik doe graag mee om mijn M.D. collectie aan te vullen.
    Een hele fijne vakantie allemaal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Onze vakantie zit er jammer genoeg net op maar deze candy is geweldig. Mooie stansen weer zeg het doet me denken aan Frankrijk waar we ook verschillende jaren heen gingen. Ik doe graag mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  87. wauw wat een leuke candy , ik waag graag een kansje , ik doe hem wel netjes delen met mijn knutselvriendinnen , ieder eentje en we zijn alle 3 happy . Wij gaan naar de camping , wens iedereen een fijne en zonnige vakantie toe
    groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Fabulous candy - thanks so much for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh wat een leuke mallen. Echt heel dit om een fles wijn op te leuken. Ik doe dus heel graag mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Superleuk deze zomercandy! Hier doe ik graag aan mee!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  91. wat een leuke zomer candy ik weet hier al hele mooie dingen mee te maken.
    duimen maar gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  92. What a super summer candy :)
    I wish all of you a very happy holiday :)
    Regards
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi hoi DT leden! Hopelijk zijn jullie heerlijk aan het genieten op een zonnige bestemming en genieten jullie even van de MD DT challenge blog rust :) Ik ben zelf geen wijnkenner,zelfs geen wijndrinker (ik drink helemaal geen alcohol) .Als ik deze mooie set zal winnen kan ik misschien ook een beetje mee genieten, want hoe prachtig ziet deze set eruit op een fles wijn als je het iemand cadeau geeft?! Bedankt voor alweer een kans op een prachtige candy!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wauw ! Vakantie en toch kans maken op deze mooie candy ! Bedankt alvast voor deze kans! Aan iedereen die momenteel vakantie heeft of nog vakantie tegoed heeft... geniet ervan ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  95. WOW what a generous candy
    Am already your follower
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Joj kako lep bonbonček ste nam pripravile ;) Lepe počitnice vam želim-a ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wouw, ik waag graag een kansje, het is ene geweldige candy! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Super candy, bedankt voor de kans, ik waag ook graag een gokje.
    Mijn kaart is al geplaatst.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Een super leuke challengeblog met uitdagingen om iets te maken met de mooiste hobbymaterialen en nu worden er ook nog eens van die mooie spullen verloot... Ik doe graag mee! De zomervakantie duurt nog 5 weken en dan doe ik natuurlijk niets liever dan iets moois maken met MD-materialen. Dames, geniet nog van de vakantie en ga zo door met inspirerende voorbeelden!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Thank you for the chance to win this yummy candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wauw ,die zijn leuk zeg! Past echt bij mij als wijn liefhebber!
    Dankjulliewel voor deze kans!
    Prettige zomer verder.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Heel leuk dat jullie deze zomerse spulletjes verloten, ik doe graag mee! ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wow wat een leuke candy en wat een superleuke mallen ! Ik zit graag met wat vrienden / vriendinnen aan een lekker wijntje .. voor ons geen vakantie maar we genieten lekker thuis van het leven :-)
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Thank you for your wonderful giveaway, thanks so much for the chance Kisses kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat een super gave candy......
    Ik ben vandaag weer terug van vakantie en heb super zin om weer aan de slag te gaan, helemaal geweldig zal dat zijn met deze candy.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wauw, jullie maken er een heel gezellig zomerfeestje van met deze mooie candy!
    Ik ben afgelopen week terug gekomen van een heerlijke vakantie en heb genoten van het Franse leven. Heb mijn energietankje weer volgeladen en inmiddels bruis ik weer van ideeën om mee aan de slag te gaan!!
    Ik wens jullie DT-leden ook nog mooie zomerweken toe, zodat jullie ons ook straks weer kunnen inspireren met mooie voorbeelden!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  107. I have some of your products with which I love to create . With great pleasure I would also use that you offer in Candy.

    Have a nice day, Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe graag mee met deze leuke zomercandy!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat een prachtige zomer candy!!!
    Ik doe graag mee en wens jullie nog een heerlijke vakantie week toe!!
    Groetjes Channzeke

    BeantwoordenVerwijderen
  110. wat een leuke candy!
    dat word lekker freubelen in de zomer... :)
    leuk om mee te doen!

    groetjes
    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik ben inmiddels al weer terug van vakantie, maar dit is een super candy om in de nazomer mee te werken! Of voor een beterschapskaart. Heel erg leuk. Dank jullie wel voor deze kans.En voor degene die nog op vakantie gaan: heel veel plezier en geniet!!
    groetjes, Afke
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen